September 04, 2007

Distat čakčamánu 4. beaivi

Jáhkán ránnjánieida lea lesbálaš! Doppe lea nieida guhte hui dávjá sus fitná guossái, ja in jáhke dat álo vuolgá fas, jáhkán dat idjada...! Odne reidiiga ovttas gaskabeaivvi, ja go gievkkanis fitnen stumppasneaidda suvležit jurddašin ahte dat han leat jur dego párra ja ahte orui hui fiinnat, ja de huomedin: Leaba párra! Ja dál ipmirdan. Soaitá dan dihte muinna lea váldán oktavuođa? Soaitá oaidnit... ahte lean dego son...?

Imaštalan measta. Eai olbmot láve mus oaidnit... ahte nieddaide liikon... Imaš, ártet, muhto lea áidna sivva man oainnán, ja dál smiehtan: Oidno go mu ráhkisvuohta nu álkit? Lean go nu silli? Lea mu siellu nu oinnolaš? Ii ahte livččii boastut ahte olbmot dieđále, muhto in leat jáhkkán ahte nu oidnosis ledjen. In dieđe liikon go dasa, jus lean. Hálidan leat ieš, hálidan ahte mu jurdagat galget munnje gullat, hálidan ieš daid olggos luoitit go ieš hálidan, siđan luoitit sisa sin geat leat ánssášan, ja muđui iežan jurdagiid, iežan sevdnjes háluid, iežan imaš nieguid, iežan mohkagis iešvuođa atnit ráfis.

Muhto nuppeládje lea gelddolaš: Lesbálaš párra mu lobus! Seavdnjadat ja čuovga vázziba odne oainnat giehtalaga, nubbi geassá, nubbi niktá: Gelddolaš lea jurddašit maid bargiba dan uvssa siskkobealde, muhto... manin ii leat mon? Manin ii leat mu moarsi? Ja dál čohkkán iežan seaŋggas dihtoriin. Geahčan láseráiggi olggos; seavdnjadahkii. Guldalan “The Boy With the Thorn In His Side” fas oktii, fas oktii, dego bestojupmán livččii, ja oaivvis huraida surgadis jurdda: Lean son. Lea mu čoavjjis nai bávččas midjas bieguha, givssida, čieruha: A murderous desire for love. Lean ihpil, vártnuhis sivdnádus čuovgga ja seavdnjadaga gaskkas, suoivvaid hearra prinseassa, Morrissey mu eallima livdehallá, ja odne fas ganjaldan.

1 comment:

Anonymous said...

Boade mu lusa sahtan leat du moarsi!!!